
HADIMKÖY KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234
Hadımköy karel servisi ve pek çok farklı semtlerde hizmet veren firmamız , herhangi bir santral arızası, telefon ve internet arızası yaşadığınız durumlarda tüm ilçelere servis, kurulum ve teknik destek hizmeti vermektedir. Amacımız yaşadığınız sorunun temeline inmek ve bir daha yaşamamanız için kısa sürede çözüm bulmak ve arıza gidermektir. Nerede olursanız olun çağrı merkezimize gelen her arıza ihbar durumunu değerlendirip, sorunun sadece sahip olduğunuz operatörden kaynaklı mı yoksa kablolarda yaşanan kopukluk sebebiyle mi yaşandığınızı görmemizi sağlayabilirsiniz. Santral servisi birimimiz çağrı merkezine düşen her arızayı yerinde görerek müdahale edip, iş kaybınızı azaltacak kadar kısa sürede sorununuza çözüm üreterek, kaldığınız yerden devam etmenize yardımcı olacak donanım ve ekibiyle hizmetlerine devam etmektedir.

HADIMKÖY KAREL SANTRAL TEKNİK SERVİSİ KISA ZAMANDA SANTRAL TAMİRİ YAPMAKTADIR
Servisimize ulaşan her çağrı için bulunduğunuz bölgede yer alan teknik servis hizmetimizi yönlendirerek; internet, telefon ve santral arızalarının en kısa sürede giderilmesini sağlamaktayız. Bu kapsamda Hadımköy Karel santral servisi, olarak program arızası ya da santrallerin resetlenmesi gibi durumla karşılaşıldığında da uzaktan bağlanarak sistemsel olarak bu sorununuzu giderebilen firmamız hiçbir şekilde zaman kaybı yaşamadan işine devam etmesini sağlamaktadır. Böylece santral servisi hizmetimiz ile iletişim kurarak yaşadığınız iletişim probleminize anında müdahalesi sonucunda tamir ettirebilirsiniz.
HADIMKÖY SANTRAL SERVİSİ TELEFON HATTI ONARIM SÜRECİ VE UYGULANMASI GEREKENLER
Telefon kullanımı günümüzde oldukça yaygınlaşan iletişim ağlarından biridir. Telefonsuz veya internetsiz hiçbir işin yürütülemediği özellikle sanal pazarlamanın yaygın olduğu son yıllarda ihtiyaçları tam anlamıyla karşılamasından dolayı işyerlerinde yaşanan telefon hattı arızası küçük bir arıza bile olsa kriz ortamı sebep olmaktadır. Firmamız Hadımköy Karel santral servisi telefon hattınızda yaşanan her türlü problemi tamir ederek bu kriz ortamından çıkılmasına yardımcı olmaktadır. Yıllardır hizmet veren firmamızın santral servisi, çağrı noktası ve deneyimli, donanımlı personelimizle probleminiz oldukça kısa bir süre içinde çözülerek, işlerinizin aksamasını engellenecektir. Müşteri memnuniyetini görev bilen ekibimiz her tür zorlandığınız durumda tercih edebileceğiniz durumdadır.
HADIMKÖY KAREL SERVİS HİZMETİ VE SATIŞ POLİTİKAMIZ
- Çağrı Merkezimizden aldığınız tüm ekipmanlar 2 Sene teminat altındadır. Ekiplerimiz aracılığıyla satılan donanımların garantisi BOZULMAZ.
- Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında bire bir sıkıntıların 3 iş günü zarfında yinelemesi durumunda ikinci defa bedel talep edilmez.
- İşyerimiz garantisi devam eden sistemlerin bakım benzeri işlemleri maksadıyla ücret yansıtmaz yalnız teknik servis ücreti teminat dahilinde değildir. Son kullanıcı sağladığımız teknik destek hizmetinin ücretini (garanti devam etsin ya da etmeksizin) karşılamakla yükümlüdür.
- Veritabanımızda kayıtlı olan müşterilerimizin yazılımsal sorunlarını santrale uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak gidermekteyiz. Müşteri veritabanımızda kayıtlı olmayan şirketler bu haktan mahrum kalır.
- Bütünüyle yapı değişimlerini zengin stoğumuzdaki cihazlar ile müşterilerimizin iş akışını tam vaktinde uygulamaktayız.
- Değişimi yapılan ve değişim bedeli yansıtılan işlemlerde yedek parçaların eskileri ekiplerimiz tarafından iade alınır. Daha önce kullanılmış yedek parça konusunda tüketici kanalıyla herhangi bir hak talep edilemez.
EN UYGUN FİYATLI SANTRAL MODELLERİ İÇİN HADIMKÖY KAREL TEKNİK SERVİSİ İLE İRTİBATA GEÇİN
Karel sistemler üzerine yoğunlaşarak hizmet veren firmamız son yılların en hızlı ve etkili iletişim yöntemlerinden biri olan telefon, internet ve santral sistemleri üzerine çalışmalar yapmaktadır. Bu çalışmalar ile hem alt yapı hem de sistem operatöründen kaynaklı arızalarda yeniden kurulum hizmetine de yer vererek teknik sorunlarınızı tamamen ortadan kaldırmaktayız.
HADIMKÖY KAREL SERVİS ADSL ARIZALARININ BAKIMI
Bilgisayar kullanan bir işletme veya kurumun ihtiyacı olan tüm bilgileri ortaya koyan internet kullanımının önemi büyüktür. İnternet sayesinde belli programlar yüklediği bilgisayarında çalışmalara yer vermektedir. Eğer herhangi bir sebeple internet ağında bir problem yaşanırsa tüm işler aksayacak ve bu işletme için hiç iyi olmayacaktır. Karel sistemler üzerine hizmet veren firmamız, alanında pek çok donanıma sahip personelimiz ile internet hattı onarımına da yer vererek sorun olan arızayı kısa sürede çözmektedir. Daha detaylı bilgi almak için firmamız çağrı merkezine ulaşabilirsiniz.
HABERLEŞMEDE AKILCI ÇÖZÜMLER GETİREN HADIMKÖY TELEFON SANTRAL SERVİSİ HER SANTRAL SORUNLARINIZDA YANINIZDA
- Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
- Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
- Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
- Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
- Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
- Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
- Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz.
- Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
- 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
- Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
- işlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz ya da almanız konusunda sizi uyarıyoruz.
PRAGRAMLAMA İLE SANTRAL ARIZALARININ GİDERİLMESİ
Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden ya da yanlışlıkla yapılmış bir programdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.

KAREL SANTRAL KODLAMALARI VE HADIMKÖY KAREL SERVİS
KAREL SANTRAL ZİLLER ÇALMIYOR. NEDEN KAYNAKLANABİLİR?
- Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
- Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
- Masaüstü Telefonun ya da telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
- Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.
KAREL SANTRALDE DIŞARDAN GELEN ARAMALAR ÇALMIYOR
- Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
- Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
- Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
- Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
- Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk ya da arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
- Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.
KAREL SANTRAL ROBOT OPERATÖR DEVREYE GİRMİYOR
- Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
- Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.
TELEFON 1 KERE ÇALIP SUSUYOR. SORUN NE OLABİLİR?
- Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.
SANTRALDAN TIK TIK TIK SESİ GELİYOR
- Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.
SANTRALE BAĞLI BİR TELEFONU ARAYINCA BAŞKA TELEFON ÇALIYOR
- Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
- Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.
HADIMKÖY SANTRAL SERVİSİ ARIZAYA MÜDAHALE ŞEKLİ
Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır.

Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından servis personelimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.
Hadımköy karel santral servisi olarak haberleşme sektöründe 15. yıldır satış ve sonrasında tam destek veren alanında uzmanlaşmış firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Bir yanıt yazın