Kavacık Karel Servisi – 0850 441 4 234

Kavacık Karel servisi hizmetlerimiz sayesinde bölgede bu tür konularda sorun yaşayan firmalara destek sağlıyoruz. Etkin ve tecrübeli teknik servislerimiz sayesinde tüm sorunları gözden geçiriyoruz. Hızlı hizmetlerimiz ile sorunsuz bir şekilde yardımcı oluyoruz. Firmamız bölgenin en gözde servisi olarak sizlere hizmetler sağlıyor. Sıkıntısız bir şekilde yetkili bir hizmet almak için firmamız en uygun yerdir. Karel santral servislerinin bakım ve onarımları sırasında en çok dikkat edilecek husus arızanın doğru tespitidir. Doğru şekilde teşhis edilmeyen ve tamir edilmeyen bir santral kullanımdan kısa süre sonra tekrar aynı sorunu ortaya çıkarır. Bu tür konularda sorun yaşamamak için iyi bir firmadan destek almak önemlidir. Kaliteli ekipman ile sorunsuz destek hizmetlerinden yararlanmak için firmamızdan destek almanız son derece önemlidir.

Kavacık Karel Servisi

KAVACIK KAREL SANTRAL SERVİSİ

Kavacık Karel santral servisi hizmetlerimiz sayesinde sizlere sağlamış olduğumuz etkili imkanlar mevcuttur. Son derece etkili imkanlar ile sizleri memnun etmeyi amaçlayan ekiplerimiz bu hususta sizlere sorun yaşatmamaya çalışır. Servisimiz Karel santrallerin doğru şekilde onarılması için çalışmaktadır. Bu sayede gelecekte meydana gelebilecek sorunlar en iyi şekilde ortadan kaldırılır. Doğru ekipman desteği ve tecrübeli çalışanlar sayesinde verdiğimiz bu hizmetler sayesinde şirket içi hatlarınız en iyi şekilde düzenlenecek ve tüm sorunlarından arındırılmış bir şekilde sizlere teslim edilecektir. Bölge halkının dikkatini çeken hizmetlerimiz sayesinde servis hizmeti konusunda bizlerden destek talep edebilirsiniz. Bu sayede sorunları hızlıca çözüme kavuşturuyoruz.

KAVACIK KAREL TEKNİK SERVİS

Karel santraller şirket içinde farklı departmanlara ulaşımı sağlayan her açıdan kullanışlı sistemlerdir. Birçok işletme ve kurumda bu sistemler kullanılır. Kurulumu ve sorun çıkardığı zaman servis hizmeti oldukça dikkatli yapılmalıdır. Bu hususta ekiplerimiz oldukça iyi hizmetler vererek sizleri memnun etmeyi amaçlar. Kavacık bölgesinde sağlamakta olduğumuz bu hizmetler sayesinde en ufak sorun oluşmadan sizlere destek sağlıyor ve santrallerin sorunlarını kökten çözüyoruz. Bu sayede sorun yaşadığınız bölgede tekrar aynı sorunu yaşamamanız açısından en iyi ve kaliteli servis hizmeti sunuyoruz. Hem yazılımsal hem de donanımsal anlamda ortaya çıkan sorunları çözen ekiplerimiz bu konuda uzmanlardır. Bu sayede tüm sorunlar tespit edilip çözülebilir.

KAVACIK KAREL SERViSi SÜRECİ VE UYGULANACAK ADIMLAR

  • Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
  • Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
  • Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
  • Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
  • Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
    • Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
    • Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz. 
    • Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
    • 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
  • Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
  • işlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz yada almanız konusunda sizi uyarıyoruz.

KAVACIK KAREL SANTRAL SERVİSİ ÇAĞIRMADAN ÖNCE YAPILMASI GEREKENLER

Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden yada yanlışlıkla yapılmış bir programdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.

Karel servis

SIKÇA SORULAN SORULAR SSS

KAREL SANTRAL ZİLLER ÇALMIYOR. NEDEN KAYNAKLANABİLİR?

  • Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
  • Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
  • Masaüstü Telefonun yada telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
  • Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.

KAREL SANTRALDE DIŞARDAN GELEN ARAMALAR ÇALMIYOR

  • Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
  • Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
    • Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
    • Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk yada arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.

KAREL SANTRAL ROBOT OPERATÖR DEVREYE GİRMİYOR

  • Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
  • Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.

TELEFON 1 KERE ÇALIP SUSUYOR. SORUN NE OLABİLİR?

  • Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.

SANTRALDAN TIK TIK TIK SESİ GELİYOR

  • Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.

SANTRALE BAĞLI BİR TELEFONU ARAYINCA BAŞKA TELEFON ÇALIYOR

  • Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
  • Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.

KAVACIK KAREL SERViSi DIŞINDA DİĞER SERVİS BÖLGELERİMİZ

Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır. 

Karel Servis Bölgelerimiz

KAVACIK KAREL SERVİS HİZMETİ VE SATIŞ POLİTİKAMIZ

  1. Firmamızdan satın almış olduğunuz tüm ürünler 2 Yıl garanti kapsamındadır. Firmamız tarafından kurulan sistemlerin garantisi BOZULMAZ.
  2. Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın 7 iş günü içinde tekrarlanması durumunda tekrar ücret talep edilmez.
  3. Firmamız garantisi devam eden ürünlerin bakım, onarım, tamir gibi işlemleri için ücret talep etmez ancak teknik servis ücreti garanti kapsamında değildir. Tüketici sağladığımız teknik servis hizmetinin bedelini (garanti devam etsin yada etmeksizin) ödemekle yükümlüdür. 
  4. Bünyemizde bulunan müşterilerimizin programsal arızalarını uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözmekteyiz. Müşteri veritabanımızda kayıtlı olmayan firmalar bu haktan yararlanamaz.
  5. Tüm yedek parça değişimlerini zengin stoğumuzdaki ürünler ile müşterilerimizin iş akışını aksatmadan yapmaktayız. 
  6. Değişimi yapılan ve değişim ücreti yansıtılan işlemlerde yedek parçaların eskileri firmamız tarafından iade alınır. Eski yedek parça hakkında son kullanıcı tarafından herhangi bir hak talep edilemez.

Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından servis personelimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.

Kavacık karel santral servisi olarak haberleşme sektöründe 15. yıldır satış ve sonrasında tam destek veren alanında uzmanlaşmış firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Hizmet Kalitemizi Değerlendirin
[Total: 1 Ortalama: 5]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DİĞER İÇERİKLER
ÜSKÜDAR KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

ÜSKÜDAR KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Üsküdar Karel servisi olarak uzun dönemlerden itibaren İstanbul Üsküdar bölgesinden 7/24 santral satış ve teknik destek hizmeti sunuyoruz. Geniş bir hizmet kataloğuna sahip olan firmamız bu sayede başta Üsküdar olmak...

Devamını Oku >
ÜMRANİYE KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

ÜMRANİYE KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Ümraniye Karel servisi, telefon hatları, kablolar, santraller ve altyapıda meydana gelen bütün sorunların ortadan kaldırılmasına yardımcı olur. Servisimizde bulunan personelimizin her biri özel eğitim almış olan kişilerdir. Bu nedenle de...

Devamını Oku >