ŞİŞLİ KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234
İletişimin kesintisiz devam etmesi firmalar için çok önemlidir. Bunun için de iletişimi sağlayan hatlar ve iletişim için kullanılan cihazlara dikkat edilmelidir. İletişim sistemleriniz bazen çeşitli arızalardan dolayı kullanılamaz. Bu gibi durumlar, müşteri ve iş kaybına neden olmaktadır. Şişli Karel servisi teknik personellerimiz tarafından iletişim sistemlerinde meydana gelen arızalara yerinde bakım ve onarım işlemleri yapılmaktadır. Bu işlemler ile arızalar giderilerek hem müşteri hem de iş kaybı önlenir. Teknik personellerimiz, gerekli eğitimleri görmüş ve alanında uzman olan kişilerdir. Tecrübe ve bilgi sahibi olan personellerimiz ile yerinde arıza tespiti yapabilmekteyiz. İnternet hattı ve telefon hatlarındaki altyapısal sorunlar teknik personellerimiz tarafından tespit edilerek gerekli işlemler yapılır. Şişli santral servisi olarak bütün arıza tespiti ve onarımı işlemlerinde gelişmiş ekipmanlar ile çalışmaktayız.
ŞİŞLİ KAREL SANTRAL SERVİSİ İLE SANTRAL PERİYODİK BAKIMI
Karel santrallerin en önemli özelliği dayanıklı olmalarıdır. Yani uzun süre verimli bir şekilde kullanılabilmektedir. Periyodik olarak bakımları yapılan Karel santrallar sorunsuz bir şekilde oldukça uzun bir süre kullanılmaktadır. Bazı durumlarda bu santrallerde arızalar meydana gelmektedir. Bu arızaların çeşitli kaynakları olabilir. Santral cihazınızın yüksek voltaj alması, aşırı ısınması, suya maruz kalması ve kablolarının yıpranması gibi durumlarda donanımsal sorunlar ortaya çıkmaktadır. Bununla birlikte dış hat sorunları da olabilir. Şişli Karel santral servisi bünyesinde bulunan teknik personellerimiz, donanımsal ya da dış hat kaynaklı sorunların çözümü için yerinde arıza tespiti ve tamir işlemleri yapmaktadır. Bu sayede iletişime kesintisiz bir şekilde devam edilebilmektedir.
HARİCİ KABLOLARINIZDA SORUN MU YAŞIYORSUNUZ? ŞİŞLİ KAREL TEKNİK SERVİSİ HİZMETİNİZDE
Telefon hatları oldukça fazla kablo ve bağlantı içeren sistemlerdir. Bu hatlar ile santral cihazları arasında bulunan bağlantının kesilmesi durumunda da aramalarda sorun meydana gelir. Kesintinin sebebi; kabloların kopması, kabloların yıpranması veya zarar görmesi, yer altında bulunan kabloların su alması gibi faktörler olabilir. Şişli Karel santral servisi olarak telefon hatlarının kontrolü ve arıza tespit işlemlerini yapmaktayız. Arıza kaydı oluşturup sorunun santral cihazından mı yoksa kablolardan mı kaynaklandığını belirlemekteyiz. Teknik personellerimiz arızayı kısa sürede tespit ederek çözüm sürecini başlamaktadır.
ŞİŞLİ KAREL YETKİLİ SERVİSİ SANTRAL KURULUMLARINI BAŞARIYLA GERÇEKLEŞTİRİYOR
Karel santrallerin kurulumu için teknik destek almanız gerekmektedir. Yeni bir santral kurulumunda veya eski santrallerin demonte edilerek, taşınmasında Şişli santral servisi olarak yeni santralin kurulumunda da eski santralin demonte edilmesi ve yenide kurulmasında da teknik personellerimiz ile çalışmaktayız. Santral kurulumu için gerekli altyapı yok ise önce altyapı çalışmalarının yapılmasını sağlarız. Daha sonra da kurulumu tamamlarız.
ŞİŞLİ KAREL SANTRAL YETKİLİ SERVİSİ DSL ARIZALARININ BAKIMI
İnternet hatlarının sahip olduğu altyapıya bağlı olarak çeşitli arızalar meydana gelebilmektedir. Şişli santral servisi firması olarak bu arızalara teknik personeller ile yerinde müdahale etmekteyiz. Bütün internet hatları, telefon hatları ve santral sorunlarında teknik personellerimizden yardım alabilirsiniz.
ŞİŞLİ KAREL SANTRAL SERVİSİ EKİPLERİMİZİN HİZMET ANLAYIŞI
- Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
- Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
- Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
- Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
- Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
- Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
- Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz.
- Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
- 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
- Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
- İşlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz ya da almanız konusunda sizi uyarıyoruz.
KAREL SANTRAL KODLAMALARI VE ŞİŞLİ TELEFON SANTRAL SERVİSİ
Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden ya da yanlışlıkla yapılmış bir programdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.
SANTRAL TELEFONLARI ÇALIŞMIYOR SEBEBİ NEDİR?
- Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
- Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
- Masaüstü Telefonun ya da telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
- Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.
FİRMAYI ARAYAN MÜŞTERİLERİN ULAŞAMAMASI SORUNU
- Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
- Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
- Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
- Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
- Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk yada arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
- Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.
DIŞARIDAN ARANDIĞINDA SESLİ YANIT SİSTEMİ OKUNMUYOR
- Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
- Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.
KAREL SANTRAL RAHATSIZ EDİLMEME ÖZELLİĞİ İPTALİ
- Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.
ŞİRKET İÇİNDEKİ HİÇBİR ABONEDE ÇEVİR SESİ YOK
- Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.
BİR ABONEYİ ARAYINCA FARKLI BİR ABONEDE ÇALIYOR
- Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
- Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.
ŞİŞLİ KAREL TEKNİK SERVİSİ İLE AKILCI ÇÖZÜMLER
Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır.
ŞİŞLİ KAREL SANTRAL YETKİLİ SERVİSİ HİZMET VE ÜRÜN GARANTİSİ
- Firmamızdan satın almış olduğunuz tüm ürünler 2 Yıl garanti kapsamındadır. Firmamız tarafından kurulan sistemlerin garantisi BOZULMAZ.
- Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın 7 iş günü içinde tekrarlanması durumunda tekrar ücret talep edilmez.
- Firmamız garantisi devam eden ürünlerin bakım, onarım, tamir gibi işlemleri için ücret talep etmez ancak teknik servis ücreti garanti kapsamında değildir. Tüketici sağladığımız teknik servis hizmetinin bedelini (garanti devam etsin ya da etmeksizin) ödemekle yükümlüdür.
- Bünyemizde bulunan müşterilerimizin programsal arızalarını uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözmekteyiz. Müşteri veritabanımızda kayıtlı olmayan firmalar bu haktan yararlanamaz.
- Tüm yedek parça değişimlerini zengin stoğumuzdaki ürünler ile müşterilerimizin iş akışını aksatmadan yapmaktayız.
- Değişimi yapılan ve değişim ücreti yansıtılan işlemlerde yedek parçaların eskileri firmamız tarafından iade alınır. Eski yedek parça hakkında son kullanıcı tarafından herhangi bir hak talep edilemez.
Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından servis personelimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.
Şişli karel santral servisi olarak haberleşme sektöründe 15. yıldır satış ve sonrasında tam destek veren alanında uzmanlaşmış firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Bir yanıt yazın