Tuzla Karel Servisi – 0850 441 4 234

Tuzla Karel servisi olarak telefon santrali kurulumu, montajı ve alt yapı için gerekli tüm kablolama ve teknik desteğin verilmesi alanında uzman personelimiz tarafından yapılmaktadır. Telefon hatların sorunsuz çalışması ve müşterilerin sesli yanıt sistemiyle ilgili birime yönlendirilmesi gibi tüm profesyonel hizmetler kusursuz bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Yapılan tüm hizmetler garanti kapsamında yapılmaktadır. Mevcut işleyişin sekteye uğramaması için teknik servisimize telefon ile ya da internet web sitesi üzerinden ulaşabilirsiniz. Bildirimin yapıldığı andan itibaren teknik personelimiz yerinde tespit işlemi yaparlar ve gerekli alt yapı çalışmaları başlatılır. Eğer farklı bir adrese santral sistemi taşınacaksa yine uzman personelimiz gerekli kablolama işlemlerini tamamlayarak sistemin çalışması için hazır hale getirilir. PBX hatlarınızın santral sistemine tanıtımı yapılarak işleyişin aksaması engellenir, zaman ve müşteri kaybının önüne geçilmiş olunur.

Tuzla Karel Santral Servisi

TUZLA KAREL SANTRAL SERVİSİ

Günümüz dünyasında telekomünikasyon teknolojisi, baş döndürücü bir hızla gelişmeye ve geliştirilmeye devam etmektedir. İletişim ağının hızlı, sorunsuz işlemesi ve profesyonel anlamda her şirket ve firmanın işleyişine kurumsal bir nitelik kazandırılması ile tüzel kişiliğe sahip firmalar, şirketler için ulaşılacak bir hedeftir. Başarının temelini oluşturan faktörlerin yanında etkin, nitelikli ve çözüm odaklı sorunların çözülmesi kaliteli bir iletişim ağıyla mümkündür. Karel santral servisleri, Tuzla ve İstanbul ilinin tüm ilçelerinde uzman kadrosu ve teknik ekipmanlarıyla hizmet sunmaktadır. Müşteri memnuniyetini ilke olarak benimseyen teknik servisimiz, iletişim ağında kullanılan santral cihazının bakımı, onarımı ve her türlü teknik desteği sağlayarak, sorunlara karşı çözüm odaklı yöntemlerle sorunları gidermektedir

TUZLA KAREL TEKNİK SERVİSİ

Tuzla Karel santral servisi, alanında uzman personeli ile yerinde incelemeler yaparak santral sisteminin kurulması için yaklaşık maliyetin ne kadar olacağı ve teslimat süresi tarafınıza bildirilir. Satış işlemi yapıldıktan sonra ürünlerimizin garanti kapsamında her türlü periyodik bakımları yapılmaktadır. Bu yüzden servisimiz dışında başkalarının müdahale etmesine izin verilmemelidir. İletişim ağı ile ilgili her türlü sorunların çözümü için teknik servisimiz ile iletişim kurunuz. Siz değerli müşterilerimizin memnun olacağı şekilde servisimiz uzman kadrosuyla hızlı, pratik, sorunlara teknik çözümler sunar ve böylece firmanızın emin adımlarla başarıya ulaşmasına katkıda bulunur.

TUZLA KAREL SERViSi SÜRECİ VE UYGULANACAK ADIMLAR

  • Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
  • Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
  • Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
  • Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
  • Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
    • Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
    • Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz. 
    • Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
    • 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
  • Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
  • işlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz yada almanız konusunda sizi uyarıyoruz.

TUZLA KAREL SANTRAL SERVİSİ ÇAĞIRMADAN ÖNCE YAPILMASI GEREKENLER

Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden yada yanlışlıkla yapılmış bir programdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.

Karel servis

SIKÇA SORULAN SORULAR SSS

KAREL SANTRAL ZİLLER ÇALMIYOR. NEDEN KAYNAKLANABİLİR?

  • Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
  • Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
  • Masaüstü Telefonun yada telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
  • Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.

KAREL SANTRALDE DIŞARDAN GELEN ARAMALAR ÇALMIYOR

  • Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
  • Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
    • Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
    • Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk yada arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.

KAREL SANTRAL ROBOT OPERATÖR DEVREYE GİRMİYOR

  • Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
  • Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.

TELEFON 1 KERE ÇALIP SUSUYOR. SORUN NE OLABİLİR?

  • Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.

SANTRALDAN TIK TIK TIK SESİ GELİYOR

  • Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.

SANTRALE BAĞLI BİR TELEFONU ARAYINCA BAŞKA TELEFON ÇALIYOR

  • Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
  • Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.

TUZLA KAREL SERViSi DIŞINDA DİĞER SERVİS BÖLGELERİMİZ

Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır. 

Karel Servis Bölgelerimiz

TUZLA KAREL SERVİS HİZMETİ VE SATIŞ POLİTİKAMIZ

  1. Firmamızdan satın almış olduğunuz tüm ürünler 2 Yıl garanti kapsamındadır. Firmamız tarafından kurulan sistemlerin garantisi BOZULMAZ.
  2. Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın 7 iş günü içinde tekrarlanması durumunda tekrar ücret talep edilmez.
  3. Firmamız garantisi devam eden ürünlerin bakım, onarım, tamir gibi işlemleri için ücret talep etmez ancak teknik servis ücreti garanti kapsamında değildir. Tüketici sağladığımız teknik servis hizmetinin bedelini (garanti devam etsin yada etmeksizin) ödemekle yükümlüdür. 
  4. Bünyemizde bulunan müşterilerimizin programsal arızalarını uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözmekteyiz. Müşteri veritabanımızda kayıtlı olmayan firmalar bu haktan yararlanamaz.
  5. Tüm yedek parça değişimlerini zengin stoğumuzdaki ürünler ile müşterilerimizin iş akışını aksatmadan yapmaktayız. 
  6. Değişimi yapılan ve değişim ücreti yansıtılan işlemlerde yedek parçaların eskileri firmamız tarafından iade alınır. Eski yedek parça hakkında son kullanıcı tarafından herhangi bir hak talep edilemez.

Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından servis personelimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.

Tuzla karel santral servisi olarak haberleşme sektöründe 15. yıldır satış ve sonrasında tam destek veren alanında uzmanlaşmış firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Hizmet Kalitemizi Değerlendirin
[Total: 1 Ortalama: 5]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DİĞER İÇERİKLER
ÜSKÜDAR KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

ÜSKÜDAR KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Üsküdar Karel servisi olarak uzun dönemlerden itibaren İstanbul Üsküdar bölgesinden 7/24 santral satış ve teknik destek hizmeti sunuyoruz. Geniş bir hizmet kataloğuna sahip olan firmamız bu sayede başta Üsküdar olmak...

Devamını Oku >
ÜMRANİYE KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

ÜMRANİYE KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Ümraniye Karel servisi, telefon hatları, kablolar, santraller ve altyapıda meydana gelen bütün sorunların ortadan kaldırılmasına yardımcı olur. Servisimizde bulunan personelimizin her biri özel eğitim almış olan kişilerdir. Bu nedenle de...

Devamını Oku >