FATİH KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Fatih Karel Servisi, İstanbul’un Fatih İlçesi’nde firmalara en iyi kurulum, montaj ve teknik servis hizmeti vermektedir. Santral servisi ağı çok geniş olan Fatih Karel Santral Servisi, İstanbul’un tüm ilçelerinde olduğu gibi, Fatih ve civarındaki bölgelere de hizmet vermektedir. Çözüm odaklı yaklaşımımız, güler yüzlü teknik ekibimiz ve müşteri odaklı hizmet anlayışımız ile hizmet vermekteyiz. Talep edildiği takdirde, santral ile ilgili her türlü kurulum, donanım,onarım ve geliştirme çalışmaları yapmaktayız. Şikayetleriniz çağrı merkezimiz tarafından anında not edilip, çok kısa süreler içerisinde sizlere dönüş sağlanır. Ekibimiz alanında yetkin ve tecrübeli kişilerden oluşmaktadır. Sabırlı ve güler yüzlü teknik kadromuz, her sorunun çözümü için sizlere anında hizmet vermektedir. Çağrı merkezimize bırakacağınız şikâyet ve talepleriniz, en geç iki saat içerisinde çözüme kavuşturulur.

Fatih Karel Servisi
Fatih Karel Santral Servisi

FATİH KAREL SANTRAL SERVİSİ HANGİ DURUMLARDA GEREKLİDİR?

Ofis ve işyerinde, iç ve dış kaynaklı santral hattına bağlı sorunlar oluşabilmektedir. İç kaynaklı sorunlar, daha ziyade santral bakımlarının aksatılması, yedek parça ve her türlü teçhizatta meydana gelen aksaklıklar olmaktadır. Kısaca santral donanımına bağlı sorunlardır. Dış hat sorunlarda ise, iç iletişim hatlarında hiçbir sorun yaşanmaz. Sadece 9 ile hat alınıp, dışarı ile iletişim sağlanamaz ve dışarıdan da içeriye arama gerçekleşemez. Bu tür sorunların yaşanması halinde de Fatih Karel Santral Servisi le irtibat kurmanız yeterlidir. Karel Santral Servisi olarak sorunlarınız en hızlı şekilde çözülecektir.

YAPISAL KABLOLAMA İHTİYAÇLARINIZ İÇİN FATİH KAREL SANTRAL YETKİLİ SERVİSİ

Santral ve telefon hattına dair sorunlar, her zaman firmamıza ait donanım, makine ve santral kurulumu ile ilgili olmamaktadır. Bazı zamanlarda da eksik altyapı sorunları da buna sebep olabilmektedir. Genel bir arızaya bağlı olarak Türk Telekom’un aranması ve onlar tarafından çözülmesi gerekmektedir. Durum böyle olsa bile, Fatih Karel Santral Servisi olarak, ofis ve işyerlerinize göndereceğimiz teknik ekipler yardımı ile sorunun nedeni kısa zaman aralıkları içerisinde tespit edilir. Sorun, firmamız ile alakalı olmasa bile, gerekli yönlendirmeler ve ilgili yerler ile irtibata geçilerek, sizlere yardımcı olmak temel ilkemizdir. Çoğu zaman, çıkan problemler, bina dışındaki kutu ile ofis ve işyerlerinin içerisinde bulunan santral bağlantısının tam olarak yapılamamasından kaynaklı, yanlış ve hasar görmüş kablolama işlemlerine dayanmaktadır. Santral servisi olarak bu sorunu da çözüme ulaştırmaktayız.

KAREL SANTRAL YER DEĞİŞİKLİĞİ İŞLEMLERİNİZİ FATİH KAREL YETKİLİ SERVİSİ KISA ZAMANDA GERÇEKLEŞTİRİYOR

Firmanızın bulunduğu yerden, başka bir yere taşınması söz konusu olduğunda bize başvurmanız yeterlidir. Bu durumda santral nakil işlemi veya yeni baştan kurulum işlemi tarafınızdan talep edildiği takdirde, en hızlı şekilde firmamızca sağlanacaktır. Telekom hatlarının, yeni işyerine nakil işlemi yapılmış olması da önem taşıyan bir konudur.

FATİH KAREL TEKNİK SERVİSİ İLE ŞİRKETİNİZDEKİ İNTERNET ALTYAPISINI GÜVENCE ALTINA ALIN

İnternet hattında oluşabilecek arızalar, firmalar için zaman kaybı açısından önem taşır. Çağrı merkezimize bırakılan kayıtlara, en kısa sürede dönüş yapılıp, çözüme ulaştırılmaktadır.

FATİH KAREL YETKİLİ SERVİSİ İŞLEYİŞİ

  • Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
  • Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
  • Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
  • Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
  • Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
    • Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
    • Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz. 
    • Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
    • 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
  • Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
  • İşlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz ya da almanız konusunda sizi uyarıyoruz.

FATİH KAREL TEKNİK SERVİSİ GEREK KALMADAN ÇÖZEBİLECEĞİNİZ ARIZALAR

Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden ya da yanlışlıkla yapılmış bir programdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.

Karel servis

SIKÇA SORULAN SORULAR SSS

KAREL SANTRAL ZİLLER ÇALMIYOR. NEDEN KAYNAKLANABİLİR?

  • Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
  • Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
  • Masaüstü Telefonun ya da telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
  • Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.

KAREL SANTRALDE DIŞARDAN GELEN ARAMALAR ÇALMIYOR

  • Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
  • Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
    • Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
    • Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk ya da arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.

KAREL SANTRAL ROBOT OPERATÖR DEVREYE GİRMİYOR

  • Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
  • Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.

TELEFON 1 KERE ÇALIP SUSUYOR. SORUN NE OLABİLİR?

  • Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.

SANTRALDAN TIK TIK TIK SESİ GELİYOR

  • Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.

SANTRALE BAĞLI BİR TELEFONU ARAYINCA BAŞKA TELEFON ÇALIYOR

  • Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
  • Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.

FATİH KAREL SANTRAL TEKNİK SERVİSİ İLE AKILCI ÇÖZÜMLER

Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır. 

Karel Servis Bölgelerimiz

FATİH KAREL SANTRAL SERVİSİ HİZMET TEMİNATI

  1. Firmamızdan satın almış olduğunuz tüm ürünler 2 Yıl garanti kapsamındadır. Firmamız tarafından kurulan sistemlerin garantisi BOZULMAZ.
  2. Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın 7 iş günü içinde tekrarlanması durumunda tekrar ücret talep edilmez.
  3. Firmamız garantisi devam eden ürünlerin bakım, onarım, tamir gibi işlemleri için ücret talep etmez ancak teknik servis ücreti garanti kapsamında değildir. Tüketici sağladığımız teknik servis hizmetinin bedelini (garanti devam etsin yada etmeksizin) ödemekle yükümlüdür. 
  4. Bünyemizde bulunan müşterilerimizin programsal arızalarını uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözmekteyiz. Müşteri veritabanımızda kayıtlı olmayan firmalar bu haktan yararlanamaz.
  5. Tüm yedek parça değişimlerini zengin stoğumuzdaki ürünler ile müşterilerimizin iş akışını aksatmadan yapmaktayız. 
  6. Değişimi yapılan ve değişim ücreti yansıtılan işlemlerde yedek parçaların eskileri firmamız tarafından iade alınır. Eski yedek parça hakkında son kullanıcı tarafından herhangi bir hak talep edilemez.

FAALİYET ALANINDA UZMAN PERSONELLERİ İLE FATİH TELEFON SANTRAL SERVİSİ

Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından servis personelimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.

Fatih karel santral servisi olarak haberleşme sektöründe 15. yıldır satış ve sonrasında tam destek veren alanında uzmanlaşmış firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DİĞER İÇERİKLER
EMİNÖNÜ KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

EMİNÖNÜ KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Eminönü karel servisi hizmetimiz profesyonel çalışanlarımız tarafından sizlere ulaşım sağlanarak ve santrallerinizde meydana gelen problemlere karşı çözüm arayışını zamandan tasarruf ederek yerine getirmeyi amaçlamaktadır. Sizlerin firma içerisinde iş akışının sağlanması...

Devamını Oku >
BEYOĞLU KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

BEYOĞLU KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Beyoğlu karel servisi İş yerlerinde ve diğer birçok kurumda iletişimin devamlılığının sağlanabilmesi büyük ölçüde santral servisleri ile alakalı olan bir durumdur. Beyoğlu Karel santral servisi hizmetleri sayesinde kurumlarda ve iş...

Devamını Oku >