ETİLER KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Etiler karel servisi ofis ve işyerleri açısından yoğun bir bölge olan Etiler ve yakınlarındaki semt ve mahallelere hizmet veren, Etiler Karel Santral Servisi, her türlü telefon hattı, internete bağlı sorunlar ve teçhizat ile ilgili cihaz sorunları için günün her saati hizmet vermektedir. En az on senelik profesyonel ekibimizle, Etiler Bölgesinde hizmet veren, Karel Santral Servisi, her türlü arızayı yerinde tespit eder. En kısa süreler içerisinde çözme hedefi ile harekete geçer. Çağrı Merkezine bırakılan şikâyet ve talepler, iki saatlik kısa süreler içerisinde çözüme ulaştırılmak üzere, harekete geçilir.

Etiler Karel Servisi

ETİLER KAREL YETKİLİ SERVİSİ KAREL SANTRAL TAMİRİ NASIL YAPILIR

Tamir servisi olarak, sorun olan bölgeye çok kısa süreler içerisinde ulaşım mümkündür. Etiler Karel Santral Servisi, profesyonel ekibi ve müşteri odaklı çalışma sistemi ile öne çıkmaktadır. Santral tamiri yapabilmek için detaylı araştırmalar sonucunda sorunu tespit edip, ona göre çözüm üretmektedir. Santralin kendi yapısından kaynaklı, teçhizat donanımı ile ilgili sorunlar varsa, sunulan çözümler de ona göre farklılık göstermektedir. Donanıma bağlı olarak, santral kartı, voltaj farklılıkları, power parçalarındaki sorunlar ile yapılması gereken rutin bakımların aksatılması sonucunda çıkan aksaklıklar için santral servisi olarak her türlü yardımı sunmaktayız. Böyle durumlarda, iç hat telefon görüşmeleri de yapılamamaktadır. Dış kaynaklı sorunlarda ise hat alınıp, ofis ve işyeri dışındaki hiçbir yer aranamaz. Bunun gibi durumlarda, teknik servisin yerinde müdahale edip, çeşitli testler yapması gerekmektedir. Ona göre en hızlı çözümler, servisimiz tarafından sunulmakta ve sorun giderilmektedir.

ETİLER İLÇESİ KAREL SANTRAL HAT ARIZALARININ GİDERİLMESİ

Etiler ve civarında servis hizmeti veren, Etiler Karel Santral Servisi,telefon hattına ait her türlü tamiri, hızlı bir şekilde gerçekleştirir. Ankastre ile ofis içindeki kabloların, hasarsız ve kopuk olmaması, telefon hattı için önem taşır. Belli başlı telefon hattı arızalarının temel nedeni, kablolama kaynaklı olmaktadır. Bazı durumlarda da telefon hattına bağlı olmaksızın, Türk Telekom kaynaklı sorunlar da meydana gelebilmektedir. Böyle durumlarda 121 aranarak arıza kaydı bırakmak en doğru hareket tarzı olacaktır. Santral servisi olarak, bizi aradığınız takdirde en kısa sürede telefon hattına ait sorunlarınız çözülebilecektir.

ETİLER BÖLGESİ SANTRAL SATIŞ VE DEVREYE ALIM ÇALIŞMALARIMIZ

Karel Santral Servisi olarak, işyerlerinize ilk santral kurulumu ve tamirinde yardımcı olmaktayız. Aynı zamanda, taşınma gibi durumlarda da mevcut kullanımda olan santralin, nakil olacak yere kurulumunda da hizmet vermekteyiz. Etiler Karel Santral Servisi olarak, kurulumu yaptıktan sonra da hizmet vermeye devam etmekteyiz. Oluşabilecek her türlü arıza ve teknik sorunlar ile ilgili servisimizle iletişime geçebilirsiniz.

ETİLER TELEFON SANTRAL SERVİSİ VDSL AKSAKLIKLARININ REVİZYONU

Entegre edilen telefon hatları üzerinden alınan ADSL internet hizmeti, ofis ve işyerleri için büyük önem taşımaktadır. Bu konuda servisimiz, en azami özeni göstermektedir. Bugün birçok yazılım programları internet üzerinden yapılmaktadır. Firmaların kaynak israfına uğramaması için profesyonel ekiplerimiz en kısa sürede müdahale edeceklerdir.

KALİFİYE TEKNİK ÇALŞANLAR İLE KAREL SANTRAL SERVİSİ HİZMETİ

  • Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
  • Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
  • Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
  • Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
  • Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
    • Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
    • Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz. 
    • Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
    • 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
  • Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
  • İşlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz ya da almanız konusunda sizi uyarıyoruz.

YAZILIMSAL HATALARA DAYALI AKSAKLIKLARI SİZ DE ÇÖZEBİLİRSİNİZ

Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden yada yanlışlıkla yapılmış bir proramdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.

Karel servis

KAREL SANTRAL ZİLLER ÇALMIYOR PROGRAMLAMA İLE ÇÖZEBİLİRMİYİM?

  • Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
  • Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
  • Masaüstü Telefonun ya da telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
  • Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.

FİRMA DIŞARIDAN ARANDIĞINDA SES DUYMUYORUZ

  • Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
  • Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
    • Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
    • Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk ya da arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.

SANTRAL ROBOT OPERATÖR ÇALIŞMIYOR HATASI

  • Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
  • Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.

KAREL SANTRALİM 1 KERE ÇALIP DURMASI NEDEN KAYNAKLANIR?

  • Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.

KAREL SANTRAL HİÇ ÇALIŞMIYOR

  • Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.

KAREL SANTRAL YÖNLENDİRME İPTALİ

  • Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
  • Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.

ETİLER TELEFON SANTRAL SERVİSİ ARIZAYA MÜDAHALE ŞEKLİ

Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır. 

Karel Servis Bölgelerimiz

ETİLER SANTRAL SERVİSİ FİRMAMIZIN HİZMET ŞARTLARI

  1. Firmamızdan satın almış olduğunuz tüm ürünler 2 Yıl garanti kapsamındadır. Firmamız tarafından kurulan sistemlerin garantisi BOZULMAZ.
  2. Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın 7 iş günü içinde tekrarlanması durumunda tekrar ücret talep edilmez.
  3. Firmamız garantisi devam eden ürünlerin bakım, onarım, tamir gibi işlemleri için ücret talep etmez ancak teknik servis ücreti garanti kapsamında değildir. Tüketici sağladığımız teknik servis hizmetinin bedelini (garanti devam etsin yada etmeksizin) ödemekle yükümlüdür. 
  4. Bünyemizde bulunan müşterilerimizin programsal arızalarını uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözmekteyiz. Müşteri veritabanımızda kayıtlı olmayan firmalar bu haktan yararlanamaz.
  5. Tüm yedek parça değişimlerini zengin stoğumuzdaki ürünler ile müşterilerimizin iş akışını aksatmadan yapmaktayız. 
  6. Değişimi yapılan ve değişim ücreti yansıtılan işlemlerde yedek parçaların eskileri firmamız tarafından iade alınır. Eski yedek parça hakkında son kullanıcı tarafından herhangi bir hak talep edilemez.

Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından servis personelimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.

Hizmet Kalitemizi Değerlendirin
[Total: 2 Ortalama: 5]

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DİĞER İÇERİKLER
LEVENT KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

LEVENT KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Levent karel servisi : firma içi iletişim sistemleri hem iş için hem de müşteriler için kullanılmaktadır. Bu sebeple de oldukça önemlidir. Bu sistemler ile ilgili ortaya çıkan arızalarda teknik servis...

Devamını Oku >
BEŞİKTAŞ KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

BEŞİKTAŞ KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Beşiktaş karel servisi iletişim sürekliliğinin sağlanabilmesi için iş yerlerinde santral sistemlerinin stabil çalışması son derece önemlidir. Bu sistemlerin düzenli bir hat şeklinde hazırlanması işletme birimleri tarafından daha hızlı bir şekilde...

Devamını Oku >