GAYRETTEPE KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Gayrettepe Karel servisi olarak, her türlü arıza halinde ihtiyaç duyulan her bölgede hizmet veren geniş servis ağına sahiptir. Arıza ve her türlü şikayet halinde, İstanbul’un ilgili bölgelerine servis verebilen şirket, Gayrettepe ve civarlarında da Gayrettepe Karel santral servisi tarafından arızaların giderilmesi ve isteklerin cevaplanması yönünde çalışmalar sürdürmektedir.

Gayrettepe Karel Servisi
Gayrettepe Karel Servisi

GAYRETTEPE KAREL YETKİLİ SERVİSİ TELEFON SANTRALİ TAMİRİ

İstanbul’un Gayrettepe semtinde ve yakın bölgelerine tamir servisimiz bulunan Gayrettepe Karel santral servisi, her türlü teknik servis ile ilgili sorunları hızlı bir şekilde yerinde çözüme ulaştırır.

Santral servisi olarak bizi aradığınız takdirde, şikayetleriniz not alınarak aranan telefona en hızlı bir şekilde dönüş yapılarak, belirlenen gün ve saatte arızanın giderilmesi için teknik servisimiz tarafınıza ulaşır. Bunun yanı sıra çok acil durumlarda, programda oluşan arıza ve resetleme durumları söz konusu olduğu takdirde, telefon ile uzaktan bağlanılarak, sorunu en hızlı şekilde çözme yoluna gidilir.

TELEFON HATTI ARIZALARI İÇİN GAYRETTEPE KAREL SANTRAL SERVİSİ

Gayrettepe Karel santral servisi olarak, Gayrettepe ve civar bölgelerine telefon hattı arızalanması halinde, en hızlı şekilde hizmet vermekteyiz. Profesyonel ekibimiz, konuya anında müdahale ederken, prestij kaybı ve hiçbir şekilde maddi bir zarara uğramamanız için gereken özen ve hassasiyeti göstereceklerdir.

KAREL SANTRAL KURULUM HİZMETİNİ EN YENİ TEKNOLOJİYLE FİRMANIZA SAĞLAYAN GAYRETTEPE KAREL SERVİSİ İLE FİRMANIZ BİR ADIM ÖNDE

Firma olarak, en uygun hizmeti sunarken, Gayrettepe Karel santral servisi olarak ta santral kurulumu aşamasında da teknik ekibimiz yardımcı olacaktır. Taşınma durumlarının söz konusu olduğu hallerde de santral kurulumunu, santral servisi olarak ilgili yere tekrar kurma aşamalarında yardımcı olacaktır.

GAYRETTEPE KAREL SANTRAL TEKNİK SERVİSİ YETENEKLİ KADROSUYLA İNTERNET BOZULMALARI KALICI ŞEKİLDE GİDERİYOR

Karel santral servisi olarak, her türlü internet hattı ile ilgili oluşabilecek sorunu en hızlı bir şekilde, ilgili bölgeye en yakın teknik servis ekiplerimiz ile çözmekteyiz. Web tabanlı çalışan programlar, muhasebe programları, çizim ve teknik programlar gibi çok sayıda internet kullanımını gerekli kılacak programlar, olası bir arızadan ötürü internet hattının kesilmesi halinde zor durumlar yaşanmasına neden olacaktır. Alt yapıdan ötürü oluşan bu arızalar için, acil bir eylem planı oluşturulup, ivedi bir şekilde çözüm üretilir.

Ayrıca, alt yapı kaynaklı sorunlar, firmamız tarafından değerlendirilir. Gerek internet hattının kesintisiz çalışması, gerekse de telefon santrali için,iş yerlerinde düzgün bir alt yapıya ihtiyaç vardır. Ofis ve işyeri taşınmaları halinde, yeni bulunan mekanda, bu alt yapı yok veya yeterli değilse, firmamız tarafından teknik açıdan sağlam ve uzun ömürlü kablolama ile ilgili çalışma isteyebilirsiniz.

Burada önemli bir hususta olan her arıza ve aksaklığın makine ve ekipmanlardan kaynaklanmadığı yönündedir.  Bazen sorunlar çok daha karmaşık olabilmektedir.  Dış etkenlerden kaynaklı, yapısal sorunların en önde geleni alt yapı sorunları olmaktadır. Bu yüzden sorunu doğru tespit etmek, doğru çözüm üretmek için önem taşır.

GAYRETTEPE SANTRAL SERVİSİ ARACILIĞIYLA KURUMSAL HİZMET İLE KALİTELİ HİZMET ANLAYIŞIMIZLA TANIŞIN

  • Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
  • Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
  • Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
  • Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
  • Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
    • Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
    • Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz. 
    • Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
    • 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
  • Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
  • işlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz ya da almanız konusunda sizi uyarıyoruz.

GAYRETTEPE KAREL SERVİS GEREKTİRMEYEN BAZI SANTRAL BOZULMALARI

Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden ya da yanlışlıkla yapılmış bir programdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.

Karel servis

BİRTAKIM SANTRAL ARIZALARININ SEBEPLERİ

KAREL SANTRAL ZİLLER ÇALMIYOR. NEDEN KAYNAKLANABİLİR?

  • Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
  • Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
  • Masaüstü Telefonun ya da telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
  • Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.

KAREL SANTRALDE DIŞARDAN GELEN ARAMALAR ÇALMIYOR

  • Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
  • Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
    • Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
    • Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk ya da arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.

KAREL SANTRAL ROBOT OPERATÖR DEVREYE GİRMİYOR

  • Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
  • Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.

TELEFON 1 KERE ÇALIP SUSUYOR. SORUN NE OLABİLİR?

  • Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.

SANTRALDAN TIK TIK TIK SESİ GELİYOR

  • Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.

SANTRALE BAĞLI BİR TELEFONU ARAYINCA BAŞKA TELEFON ÇALIYOR

  • Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
  • Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.

GAYRETTEPE TELEFON SANTRAL SERVİSİ SAHA EKİBİMİZ

Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır. 

Karel Servis Bölgelerimiz

GAYRETTEPE KAREL YETKİLİ SERVİSİ HİZMET BİLGİLENDİRMESİ

  1. Firmamızdan satın almış olduğunuz tüm ürünler 2 Yıl garanti kapsamındadır. Firmamız tarafından kurulan sistemlerin garantisi BOZULMAZ.
  2. Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın 7 iş günü içinde tekrarlanması durumunda tekrar ücret talep edilmez.
  3. Firmamız garantisi devam eden ürünlerin bakım, onarım, tamir gibi işlemleri için ücret talep etmez ancak teknik servis ücreti garanti kapsamında değildir. Tüketici sağladığımız teknik servis hizmetinin bedelini (garanti devam etsin yada etmeksizin) ödemekle yükümlüdür. 
  4. Bünyemizde bulunan müşterilerimizin programsal arızalarını uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözmekteyiz. Müşteri veritabanımızda kayıtlı olmayan firmalar bu haktan yararlanamaz.
  5. Tüm yedek parça değişimlerini zengin stoğumuzdaki ürünler ile müşterilerimizin iş akışını aksatmadan yapmaktayız. 
  6. Değişimi yapılan ve değişim ücreti yansıtılan işlemlerde yedek parçaların eskileri firmamız tarafından iade alınır. Eski yedek parça hakkında son kullanıcı tarafından herhangi bir hak talep edilemez.

Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından servis personelimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.

Gayrettepe karel santral servisi olarak haberleşme sektöründe 15. yıldır satış ve sonrasında tam destek veren alanında uzmanlaşmış firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DİĞER İÇERİKLER
ŞİŞLİ KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

ŞİŞLİ KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

İletişimin kesintisiz devam etmesi firmalar için çok önemlidir. Bunun için de iletişimi sağlayan hatlar ve iletişim için kullanılan cihazlara dikkat edilmelidir. İletişim sistemleriniz bazen çeşitli arızalardan dolayı kullanılamaz. Bu gibi...

Devamını Oku >
MECİDİYEKÖY KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

MECİDİYEKÖY KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Mecidiyeköy karel servisi santraller, internet ve telefon hatları ve benzeri sistemler ile firmaların iletişim ihtiyaçları karşılanmaktadır. Bu sistemler bazı faktörlere bağlı olarak arızalar ortaya çıkarabilmektedir. İletişim sistemlerinde ortaya çıkan arızalar...

Devamını Oku >