MECİDİYEKÖY KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234
Mecidiyeköy karel servisi santraller, internet ve telefon hatları ve benzeri sistemler ile firmaların iletişim ihtiyaçları karşılanmaktadır. Bu sistemler bazı faktörlere bağlı olarak arızalar ortaya çıkarabilmektedir. İletişim sistemlerinde ortaya çıkan arızalar oldukça fazla sebepten kaynaklanabilir. Bu arızalar için Mecidiyeköy Karel santral servisi ile irtibat kurabilirsiniz. İletişim sistemlerinde meydana gelen arızalar sonucunda hem müşteri hem de iş kayıpları yaşanabilmektedir. Bu kayıpların yaşanmaması için profesyonel destek almanız yararlı olmaktadır. Servisimiz tarafından internet hattı, telefon hattı, santral ve benzeri sistemlerde meydana gelen arızaların giderilmesi için işlemler yapılır. Mecidiyeköy santral servisi olarak yerinde arıza tespiti onarımı ile en kısa sürede sorunları çözmekteyiz. Bunun için tecrübeli ve profesyonel ekipler ile çalışırız.
Kaynak: https://www.karelteknikservisi.com/mecidiyekoy-karel-santral-servisi/
MECİDİYEKÖY KAREL TEKNİK SERVİSİ KAREL SANTRAL TAMİRAT ÇALIŞMALARI
Karel santraller hem kullanışlı hem de dayanıklı yapısı ile uzun bir süre boyunca kullanılabilmektedir. Periyodik bakımları aksatmadan yaparak daha iyi bir kullanım yapabilirsiniz. Santrallerde donanım sorunları ya da dış hat sorunları olabilmektedir. Donanım sorunları genel olarak cihazın çeşitli parçalarında ortaya çıkar. Dış hat sorunları da çoğu zaman operatör kaynaklı olur. Ancak yerinde tespit işlemi yapılmadan kesin bir şey söylenemez. Mecidiyeköy Karel santral servisi yetkili personellerimiz ile santral arızalarını onarmaktayız. Dış hat arızalarında tespit işleminden sonra gerekli arıza kaydını oluşturur ve arızanın onarılmasını sağlarız. Donanım arızalarında ise parça tamiri ya da yedek parça ile değişim yapılır.
HARİCİ HATLARINIZDA SORUN MU YAŞIYORSUNUZ? MECİDİYEKÖY KAREL SANTRAL SERVİSİ HİZMETİNİZDE
Telefon hatları, firmalar için en önemli iletişim sistemleridir. Bu sistemlerde meydana gelen arızalar, bir an önce giderilmelidir. Aksi takdirde ciddi müşteri ve iş kayıpları yaşanabilmektedir. Telefon hattı sorunları kapsamında arama yapamama ya da alamama gibi birçok sorun ortaya çıkar. Mecidiyeköy Karel santral servisi teknik ekiplerimiz sayesinde santral ve hat arasındaki kesintisinin kaynağı tespit edilir ve gerekli tamir işlemleri yapılır. Bu tamir işlemleri kapsamında arıza tespiti, telefon hattı bakımı, onarım gibi işlemler gerçekleşir.
MECİDİYEKÖY BÖLGESİ SANTRAL SATIŞ VE MONTAJ ÇALIŞMALARIMIZ
Karel santraller, periyodik bakımları yapıldığı takdirde çok uzun bir süre yüksek verimlilik ile kullanılabilmektedir. Bu santrallerin kurulumu için gerekli altyapı sağlanmalıdır. Mecidiyeköy santral servisi teknik ekiplerimiz, altyapısında düzenleme gerekmeyen bölgelerde 1 gün içerisinde santral kurulumu yapmaktadır. Aynı zamanda eski santralini taşımak isteyenler için de hizmet vermekteyiz. Mecidiyeköy bölgesine yeni taşınan ofis ve firmalar için eski santralin demonte edilmesi ve yeni yerine kurulum işlemlerini yapmaktayız.
MECİDİYEKÖY SANTRAL SERVİSİ DSL PROBLEMLERİNİN ONARIMI
İnternet hatlarında zaman zaman altyapısal arızalardan kaynaklanan sorunlar ortaya çıkabilmektedir. Bu sorunların çözülmesi için profesyonel ekiplerden destek almanız gerekmektedir. Mecidiyeköy santral servisi teknik ekiplerimizden aldığınız hizmet ile internet hatlarında meydana gelen altyapı kaynaklı arızaları tespit ettirebilir ve onarım işlemlerini yaptırabilirsiniz. İletişim sistemleri konusundaki arızalar için bizden destek alabilirsiniz.
MECİDİYEKÖY KAREL SANTRAL YETKİLİ SERVİSİ ARACILIĞIYLA KURUMSAL HİZMET İLE TANIŞIN
- Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
- Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
- Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
- Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
- Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
- Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
- Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz.
- Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
- 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
- Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
- İşlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz ya da almanız konusunda sizi uyarıyoruz.
SANTRAL PROGRAM KODLARI VE ARIZA GİDERME
Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden ya da yanlışlıkla yapılmış bir programdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.
SANTRAL ZİLLERİ ÇALMIYOR PROGRAMLAMA İLE ÇÖZEBİLİRMİYİM?
- Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
- Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
- Masaüstü Telefonun ya da telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
- Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.
TELEFONLARIN ÇALMAMASI PROBLEMİNİN ONARIMI
- Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
- Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
- Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
- Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
- Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk ya da arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
- Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.
KARŞILAMA ROBOTU ÇALIŞMIYOR SORUNUNUN ÇÖZÜMÜ
- Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
- Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.
KAREL SANTRAL TELEFONU TEK SEFER ÇALIP SUSUYOR HATASI
- Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.
SANTRAL CİHAZINDAN DUMAN ÇIKMASI
- Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.
BİR ABONEYİ ARAYINCA FARKLI BİR ABONEDE ÇALIYOR
- Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
- Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.
MECİDİYEKÖY KAREL SANTRAL YETKİLİ SERVİSİ ARIZALARA MÜDAHALE SÜREMİZ
Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır.
MECİDİYEKÖY KAREL SANTRAL TEKNİK SERVİSİ GARANTİ ŞARTLARI
- Firmamızdan satın almış olduğunuz tüm ürünler 2 Yıl garanti kapsamındadır. Firmamız tarafından kurulan sistemlerin garantisi BOZULMAZ.
- Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın 7 iş günü içinde tekrarlanması durumunda tekrar ücret talep edilmez.
- Firmamız garantisi devam eden ürünlerin bakım, onarım, tamir gibi işlemleri için ücret talep etmez ancak teknik servis ücreti garanti kapsamında değildir. Tüketici sağladığımız teknik servis hizmetinin bedelini (garanti devam etsin yada etmeksizin) ödemekle yükümlüdür.
- Bünyemizde bulunan müşterilerimizin programsal arızalarını uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözmekteyiz. Müşteri veritabanımızda kayıtlı olmayan firmalar bu haktan yararlanamaz.
- Tüm yedek parça değişimlerini zengin stoğumuzdaki ürünler ile müşterilerimizin iş akışını aksatmadan yapmaktayız.
- Değişimi yapılan ve değişim ücreti yansıtılan işlemlerde yedek parçaların eskileri firmamız tarafından iade alınır. Eski yedek parça hakkında son kullanıcı tarafından herhangi bir hak talep edilemez.
Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından servis personelimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.
Mecidiyeköy karel santral servisi olarak haberleşme sektöründe 15. yıldır satış ve sonrasında tam destek veren alanında uzmanlaşmış firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Bir yanıt yazın