OKMEYDANI KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Okmeydanı Karel servisi hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Santral, iletişimi sağlayan bir cihazdır. Bu cihaz yardımı ile firma içinde haberleşme be iletişim sağlanır. Telefon hatları, internet hatları, santraller ve benzeri sistemler ile firmanızın iletişimini sağlayabilirsiniz. Bu iletişimi sağlarken kullandığınız her türlü sistem ve cihazda meydana gelen arızalar için. Bu hizmetler kapsamında santral, internet ve telefon hattı arızaları tespit edilebilir. Bu sistemlerin bakımları yapılabilir. Aynı zamanda tespit edilen arızalar onarılabilir. Okmeydanı santral servisi ile iletişim sistemlerinizde meydana gelen arızaları hem hızlı hem de kolay bir şekilde onarabilirsiniz. Servis hizmetimiz, tecrübeli ve başarılı ekipler tarafından verilmektedir. Bu ekipler hem hızlı bir şekilde arıza tespiti yapabilmektedir hem de arızayı onarmak için gerekli bilgi birikimine ve teknolojik ekipmanlara sahiptir.

Okmeydanı Karel Servisi
Okmeydanı Karel Servisi

OKMEYDANI KAREL SANTRAL SERVİSİ KISA SÜREDE SANTRAL TAMİRİ YAPMAKTADIR

Karel santrallerin kullanım ömrü oldukça uzundur. Dayanıklı ve uzun kullanım ömürlü santrallerin birtakım arızaları olabilmektedir. Bu arızalar farklı kaynaklara sahip alabilir. Kullanılan altyapı kaynaklı ya da operatör kaynaklı sorunların çözümü için Okmeydanı santral servisi olarak teknik ekibimiz ile hizmet vermekteyiz. Santrallerde donanım sorunları ortaya çıkabilir. Bu sorunlar kullanım koşullarına bağlı olarak farklı seviyelerde ortaya çıkmaktadır. Ayrıca dış hat arızası da farklı bir arıza türüdür. Bazı durumlarda resetleme ve benzeri işlemler gerekmektedir. Bu işlemler, Okmeydanı Karel santral servisi teknik ekiplerimiz tarafından uzaktan yapılabilmektedir. Programlama ile ilgili sorunlar, teknik ekibimizin uzaktan bağlantı yapması ile kolayca çözülebilmektedir.

SANTRAL HAT PROBLEMLERİNDE OKMEYDANI KAREL YETKİLİ SERVİS ÇALIŞMALARIMIZ

Telefon hatları ile santraller arasında bir bağlantı bulunmaktadır. Bu bağlantı bazı durumlarda kopabilir. Bağlantının kopması halinde telefona arama yapan kişiler ulaşamazlar. Santraliniz ile hatlarınız arasındaki bağlantının kopma sebebi olarak kabloların kopması, yıpranması, hasar alması gibi sebepler gösterilebilir. Okmeydanı Karel santral servisi olarak telefon hattı arızalarının tespiti, bu arızaların onarılması gibi işlemleri yapmaktayız. Aynı zamanda telefon hatlarınızın bakımı için de bizden hizmet alabilirsiniz.

ŞİRKETİNİZİN İHTİYACINA EN UYGUN SANTRAL MODELLERİ İÇİN OKMEYDANI KAREL TEKNİK SERVİSİ İLE İRTİBATA GEÇİN

Firmalarda iletişim ağını kurmak amacı ile kullanılan cihazlardan olan santraller, kurulmadan önce bir altyapıya ihtiyaç duyarlar. Bu altyapı kurulduktan veya var olan altyapı düzenlendikten sonra santral kurulabilir. Okmeydanı santral servisi olarak kurulum işlerini profesyonel ekipler ile yapmaktayız. Aynı zamanda Okmeydanı’na yeni gelmiş ve eski santralini nakletmek isteyenler için nakil yapabilmekteyiz.

OKMEYDANI KAREL SANTRAL SERVİSİ İLE ŞİRKETİNİZDEKİ İNTERNET ALTYAPISINI GÜVENCE ALTINA ALIN

İnternet bağlantıları için gereken altyapı ile telefon bağlantıları için gereken altyapı benzerlik göstermektedir. İnternet hattı üzerinde de benzer arızalar meydana gelebilmektedir. Bu arızaların tespiti, kaydının oluşturulması, onarımı gibi işlemler için bizden destek alabilirsiniz. İnternet hatları ile ilgili bütün altyapısal arızalar için uzman ekiplerimizden teknik servis hizmeti alabilirsiniz. İnternet hattı, telefon hattı, santral arızaları için bizden profesyonel hizmet kalitesi ile yardım alabilirsiniz.

OKMEYDANI LOKASYONUNDAKİ KAREL KULLANICILARI İÇİN KAREL YETKİLİ SERVİSİ HİZMETİ

  • Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
  • Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
  • Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
  • Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
  • Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
    • Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
    • Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz. 
    • Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
    • 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
  • Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
  • İşlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz ya da almanız konusunda sizi uyarıyoruz.

OKMEYDANI KAREL SANTRAL SERVİSİ GEREKTİRMEYEN BİR TAKIM SANTRAL ARIZALARI

Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden ya da yanlışlıkla yapılmış bir programdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.

Karel servis

TELEFONDAN SES ÇIKMIYOR NE YAPMAM GEREKİR?

  • Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
  • Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
  • Masaüstü Telefonun ya da telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
  • Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.

FİRMA DIŞARIDAN ARANDIĞINDA SES DUYMUYORUZ

  • Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
  • Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
    • Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
    • Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk ya da arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.

DIŞARIDAN ARANDIĞINDA ROBOT OPERATÖR OKUNMUYOR

  • Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
  • Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.

KAREL TELEFON 1 SEFER ÇALIP SUSUYOR SORUNU VE ÇÖZÜMÜ

  • Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.

ŞİRKET İÇİNDEKİ HİÇBİR ABONEDE ÇEVİR SESİ YOK

  • Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.

KAREL SANTRAL TELEFONU YANLIŞ MASADA ÇALIYOR

  • Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
  • Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.

OKMEYDANI KAREL SANTRAL TAMİR İŞLEMLERİ

Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır. 

Karel Servis Bölgelerimiz

OKMEYDANI KAREL TEKNİK SERVİSİ SERVİS VE SATIŞ ŞARTLARI

  1. Firmamızdan satın almış olduğunuz tüm ürünler 2 Yıl garanti kapsamındadır. Firmamız tarafından kurulan sistemlerin garantisi BOZULMAZ.
  2. Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın 7 iş günü içinde tekrarlanması durumunda tekrar ücret talep edilmez.
  3. Firmamız garantisi devam eden ürünlerin bakım, onarım, tamir gibi işlemleri için ücret talep etmez ancak teknik servis ücreti garanti kapsamında değildir. Tüketici sağladığımız teknik servis hizmetinin bedelini (garanti devam etsin ya da etmeksizin) ödemekle yükümlüdür. 
  4. Bünyemizde bulunan müşterilerimizin programsal arızalarını uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözmekteyiz. Müşteri veritabanımızda kayıtlı olmayan firmalar bu haktan yararlanamaz.
  5. Tüm yedek parça değişimlerini zengin stoğumuzdaki ürünler ile müşterilerimizin iş akışını aksatmadan yapmaktayız. 
  6. Değişimi yapılan ve değişim ücreti yansıtılan işlemlerde yedek parçaların eskileri firmamız tarafından iade alınır. Eski yedek parça hakkında son kullanıcı tarafından herhangi bir hak talep edilemez.

Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından servis personelimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.

Okmeydanı karel santral servisi olarak haberleşme sektöründe 15. yıldır satış ve sonrasında tam destek veren alanında uzmanlaşmış firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DİĞER İÇERİKLER
ŞİŞLİ KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

ŞİŞLİ KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

İletişimin kesintisiz devam etmesi firmalar için çok önemlidir. Bunun için de iletişimi sağlayan hatlar ve iletişim için kullanılan cihazlara dikkat edilmelidir. İletişim sistemleriniz bazen çeşitli arızalardan dolayı kullanılamaz. Bu gibi...

Devamını Oku >
PERPA KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

PERPA KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Firma veya şirket içi iletişimi sağlamak amacı ile çeşitli sistemler ve cihazlar kullanılmaktadır. Bu sistem ve cihazlar ise birtakım sebeplere bağlı olarak arızalar meydana getirebilmektedir. İnternet hattı, telefon hattı ve...

Devamını Oku >